OpenService :

Universal – soluția OpenService poate fi utilizată la automatizarea unui restaurant, fast-food, club de noapte, biliard, bowling etc.

Scalabilitate rapidă – Obiectele se deschid după șablonul deja creat.

Sistem orientat central – Controlul se efectuează de la biroul sau oficiul central.

Autonomie – OpenService rezolvă toate sarcinile funcționale ce pot apărea în restaurant sau fast-food.

Siguranță – Magazinul activează autonom chiar și în lipsa unei legături cu oficiul central.

Mobilitate – posibilitatea de a primi comanda de la client pe un dispozitiv mobil.

Deschis – Posibilitatea de a fi integrat cu orice sistem de contabilizare și alte bonus programe.

Modularitate – achiziționați doar acele module de care are nevoie clientul la realizarea proiectului său.

Modern – Complexul dat este creat cu utilizarea unor instrumente moderne de programare.

 

DESCRIERE

OFICIUL CENTRAL :

OpenService.Global Server :

  • Stocarea datelor despre vânzări : salvează toate datele despre vânzări pentru analiză și planificare
  • Stocarea datelor despre client : detalii despre client, chestionar
  • Sincronizarea cu magazinele : schimbul de date cu magazinele dupa timeout
  • Sincronizarea cu sistemul contabil : posibilitatea de a se integra cu orice sistem de contabilitate.

OpenService. Manager :

  • Setarea complexului : parametrii de lucru a aparatului de casă , desenarea sălii, adaugarea modificatorilor, setarea sistemei de tarificare, setarea pictogramelor pe produs sau grupă de produse.
  • Drepturi de utilizator : Orice mișcare a casierului sau a operatorului poate fi controlată
  • Formarea programelor bonus și discount : stabilirea de reduceri la bunuri, reduceri pentru clienți, bonusuri, cupoane etc.
  • Analiza vânzărilor : rapoarte pe vânzări, pe fiecare magazin în parte cît și pe toata rețeaua integral.

 

RESTAURANT :

OpenService.Local Server :

  • Depozitarea datelor restaurantului : vânzările se păstrează o perioadă limitată – după necesitate
  • Sincronizarea cu OpenService.Global Server și schimb de date cu serverul central printr-un canal criptat.

Open.Service.Manager :

  • Introducerea documentației primare: încasările, facturile fiscale, acte de deplasare și decontare, inventarierea
  • Raporturi cu privire la vânzările pe restaurant: diverse rapoarte cu privire la vânzări
  • Jurnalele : revizuirea și analiza jurnalului de cecuri, acțiunilor personalului și operațiunilor de plată. (plata cu bonusuri)

OpenService.POS :

  • Interfața casierului complet personalizată : poate fi schimbat absolut totul, de la culori pînă la aspectul butoanelor și pictogramele
  • Două moduri de funcționare : programa poate lucra în modul fast-food sau restaurant, modurile pot fi schimbate în timpul zilei de lucru
  • Lucrul cu bucătaria : ordinele chelnerilor sunt imprimate automat la bar și la bucătărie. Este posibilă modificarea setărilor pentru printare a ordinelor.
  • Modificator : el se poate atribui la orice produs sau grup de produse. Ca modificator poate fi maioneza, smântâna etc, mesaj scris din timp direct pe interfața de lucru a chelnerului.
  • Mai multe companii la aceeași casă : în casa OpenService poate fi realizată simultan realizări cu mai multe companii cu imprimarea la imprimante fiscale sau nu fiscale.
  • Posibilitatea de achitare în mai multe tipuri și posibilitatea de achitare parțială : numerar, plată fără numerar, bonusuri.
  • Imprimarea automată a documentelor fiscale : cecuri nule, raport X, raport Z, imprimarea raportului de deschiderea și închiderea zilei de muncă
  • Fixarea tuturor mișcărilor casierului : puteți loga toate mișcările casierului și de analizat pentru a reduce abuzul în serviciu
  • Rapoarte POS : capacitatea de a vizualiza și imprima rapoarte cu privire la vânzari chiar la terminal
  • Message system : afișarea la ecranul casierului și pe cecul clientului a mesajului cu privire la unele evenimente specifice
  • Clients service : lucrează cu date cu caracter personal, posibilitatea de eliberare a cardului chiar la casă, blocarea cardului, chestionarea suplimentară a clientului
  • Video Security : evenimentele din sistemul de supraveghere video sunt comparate cu evenimentele din OpenStore.POS
  • Rezervare : rezervarea meselor cu indicarea datelor clientului, telefon, comentarii. Fixarea începerea timpului și finisarea timpului rezervat. În interfața principală la apropierea pe masa dată ea se va evidenția cu galben apoi roșu în caz de rezervare. La rezervare poate fi atașata și comanda clientului.
  • Biliard : servicii cu facturare pe timp (piscină, saună etc). Conectarea dispozitivelor de conectare si deconectare a luminii deasupra meselor de biliard. Trei tipuri de tarificare : dupa timp, dupa sumă sau la cererea clientului.
  • Reduceri la mărfuri : reduceri și promoții pentru produse fără referire la un client anumit.