OpenStore :

Sistem orientat central – Controlul se efectuează de la biroul sau oficiul central.

Scalabilitate rapidă – Obiectele se deschid după șablonul deja creat.

Autonomie – OpenStore rezolvă toate sarcinile funcționale ce pot apărea în magazin.

Siguranță – Magazinul activează autonom chiar și în lipsa unei legături cu oficiul central.

Deschis – Posibilitatea de a fi integrat cu orice sistem de contabilizare și alte bonus programe.

Modularitate – achiziționați doar acele module de care are nevoie clientul la realizarea proiectului său.

Modern – Complexul dat este creat cu utilizarea unor instrumente moderne de programare.

 

DESCRIERE

OFICIUL CENTRAL :

OpenStore.Global Server :

  • Stocarea datelor despre vânzări : salvează toate datele despre vânzări pentru analiză și planificare
  • Stocarea datelor despre client : detalii despre client, chestionar
  • Sincronizarea cu magazinele : schimbul de date cu magazinele dupa timeout
  • Sincronizarea cu sistemul contabil : posibilitatea de a se integra cu orice sistem de contabilitate.

OpenStore. Manager :

  • Setarea complexului : parametrii de lucru a aparatului de casă în funcție de spațiul comercial
  • Drepturi de utilizator : Orice mișcare a casierului sau a operatorului poate fi controlată
  • Formarea programelor bonus și discount : stabilirea de reduceri la bunuri, reduceri pentru clienți, bonusuri, cupoane etc.
  • Analiza vânzărilor : rapoarte pe vânzări, pe fiecare magazin în parte cît și pe toata rețeaua integral.

OpenStore.Account Server :

  • Stocarea și gestionarea conturilor clienților: economii, bonusuri, depozite, credite.
  • Operațiile de decontare a produselor de pe conturile respective
  • Sincronizarea cu serverul OpenStore.Account Server poate fi instalată sub un server regional pentru a accelera schimbul de date și descărcare a serverului central.

 

MAGAZIN :

OpenStore.Local Server :

  • Depozitarea datelor magazinului : vânzările se păstrează o perioadă limitată – după necesitate
  • Sincronizarea cu OpenStore.Global Server și schimb de date cu serverul central printr-un canal criptat.

Open.Store.Manager :

  • Introducerea documentației primare: încasările, facturile fiscale, acte de deplasare și decontare, inventarierea
  • Raporturi cu privire la vânzările pe magazin: diverse rapoarte cu privire la vânzări
  • Imprimarea etichetelor cu prețuri: imprimarea prețului pentru orice produs cât și pentru grupuri de produse, precum și a produselor aparte la care s-a schimbat prețul
  • Imprimarea codului de bare pentru produse: imprimarea codului de bare interne pentru produsele fără cod de bare.

OpenStore.Scales

  • Programarea aparatelor de casă cu printer de cecuri : produsele ce se cântăresc automat se actualizează la cântar
  • Distribuirea mărfurilor (ce necesită cântărirea) între departamente : cântarele pot fi împărțite în grupe și în grupă se introduce produsul necesar
  • Controlul eficienței cântarului la distanță : se monitorizează toate cântarele conectate, sunt vizibile cântarele deconectate sau cu defect.

OpenStore.POS

  • Interfața casierului complet personalizată : poate fi schimbat absolut totul, de la culori pînă la aspectul butoanelor și pictogramele
  • Mai multe companii la aceeași casă : în casa OpenStore poate fi realizată simultan realizări cu mai multe companii cu imprimarea la imprimante fiscale sau nu fiscale
  • Posibilitatea de control a mai multor cecuri în curs de desfășurare : puteți menține simultan mai multe sloturi
  • Posibilitatea de achitare în mai multe tipuri și posibilitatea de achitare parțială : numerar, plată fără numerar, bonusuri, intern (utilizator)
  • Imprimarea automată a documentelor fiscale : cecuri nule, raport X, raport Z, imprimarea raportului de deschiderea și închiderea zilei de muncă
  • Fixarea tuturor mișcărilor casierului : puteți loga toate mișcările casierului și de analizat pentru a reduce abuzul în serviciu
  • Rapoarte POS : capacitatea de a vizualiza și imprima rapoarte cu privire la vânzari chiar la terminal
  • Message system : afișarea la ecranul casierului și pe cecul clientului a mesajului cu privire la unele evenimente specifice
  • Clients service : lucrează cu date cu caracter personal, posibilitatea de eliberare a cardului chiar la casă, blocarea cardului, chestionarea suplimentară a clientului
  • Video Security : evenimentele din sistemul de supraveghere video sunt comparate cu evenimentele din OpenStore.POS
  • Reduceri la mărfuri : reduceri și promoții pentru produse fără referire la un client anumit.